Tim fortæller om sin udvikling med BusinessBuddy

“Han er en fighter og minder mig om en befalingsmand på den positive måde. Det har jeg i den grad brug for, fordi hvis jeg ikke bliver holdt til ilden, så er jeg selv typen der finder på noget andet, som jeg synes er sjovere.”

Ambitiøs en-mands reklamebureau vælger udvikling

Tim Henning, der ejer Konstant Media ApS, der laver grafisk design og hjælper virksomheder med at skille sig ud gennem branding, er en erfaren og uddannet reklamemand. Han fokuserer på at generere og optimere den røde tråd i kommunikationen i sine kunders markedsføring.

Personlig udvikling for øje

Tim mødtes med BusinessBuddy gennem et netværksarrangement, hvor Tim så en mulighed for at dedikere sig til en periode med fokus på sin egen udvikling med en BusinessBuddy som tæt sparringspartner.

“Jeg så muligheden for at udvikle mig på nogle personlige områder. Blandt andet mit ønske om at få mere ud af at netværke var en stor årsag til, at jeg startede op med en BusinessBuddy i januar 2023. Han har hjulpet mig meget med mit pitch og med at målrette det, så jeg opnår de ønskede resultater. Det har betydet, at jeg føler mig mere tryg nu og ikke er så anspændt, når jeg skal op og fortælle om Konstant foran 30 andre mennesker.”

Opsøgende salg og forretningsfundament

Samarbejdet har givet Tim mulighed for at fokusere på at tilrettelægge det opsøgende salg til ønskekunder. Da fokusset i høj grad har været på at arbejde med forretningsfundamentet via BMC-modellen, har Tim endnu tydeligere kunnet tilpasse sin indsats ud fra den enkelte type virksomhed, han ønskede at kontakte.

“Jeg fungerer som bindeled mellem virksomhedernes marketing. Det betyder, at jeg ofte sørger for, at deres markedsføringsindsatser, både online og analoge, spiller sammen. Derfor fungerer jeg typisk som mine kunders eksterne marketingafdeling. Med det for øje har vi arbejdet på at gøre det opsøgende salg mere struktureret og skåret ind til benet. Han har hjulpet mig med mine præsentationer, som jeg har målrettet forskellige brancher.”

Tim har oplevet sin BusinessBuddy som en person, der har skubbet ham og været et personligt godt match for ham. Det har gjort en forskel for ham både personligt og forretningsmæssigt, hvor Tim er blevet mere klar over, hvem han er, hvilke styrker han besidder, og hvordan han skal spille over for målgruppen.

“Næste skridt er at fokusere på at lukke ordre og skaffe nye kunder. Han er typen, der kalder en spade for en spade, og det kan jeg godt lide. Han er en fighter og minder mig om en befalingsmand på den positive måde. Det har jeg virkelig brug for, for hvis jeg ikke bliver holdt til ilden, så er jeg typen, der finder på noget andet, som jeg som jeg synes er sjovere.”

For reference eller hvis du er nysgerrig på Konstant Medias og Tim tilgang til branding, kan du lærer mere via deres hjemmeside her. www.konstant.nu