Udvalgte software løsninger!
Gennem tiden er vi stødt på meget software. Nedenstående produkter er de bedste vi har fundet!
Enkle løsninger på store udfordringer
Både IPA Staff og SalesHero løser udfordringer via en enkel software på opgaver I i dag løser manuelt.
Det er tid at spare, når man vælger den rette software til at styre og forbedre processen i de enkelte afdelinger.
Vi har ledt efter software, der rammer præcist ind i behovet. Se den her:
HR systemet alle har råd til
IPA Staff – Et nordisk udviklet HR System, hvor alle dine medarbejderdata præsenteres overskueligt og enkelt. Hurtig og enkel implementering!
- IPA Staff – GDPR sikre medarbejderdata, 10 kr.
- Struktur på MUS processen, 10 kr.
- Tilfredshedsanalyser, 5 kr.
- Pulsmålinger, forebyg stress, 30 kr.
- Styring af rekrutteringsprocessen, 20 kr.
- Fri brug af IPA personprofiler, 45 kr.
- Og meget mere!
Fra 10 kr. pr. mnd.
Prisen er ekskl. moms, pr. medarbejder pr. måned
Tilbudsgivning på næste niveau
SalesHero – Imponer dine kunder! Drop de flade PDF-filer, gør dine tilbud interaktive og automatiser din salgsproces.
- Aktive interaktive tilbud
- Indsæt en personlig video
- Tilføj Produktvideoer
- Inkluder Canva, Figma, Vimeo og Truspilot
- Ubegrænset skabelonbibliotek
- Se når din kunde åbner tilbuddet
- Automatiske påmindelser
- Online underskrift og accept
Fra 269 kr. pr. mnd.
Prisen er ekskl. moms